Wednesday, July 01, 2009

~ Memasing Sabar Tunggu Ikan Dimasak... ~

Bab-bab order-order nih... suh je diorang yang lelaki...senang citer... kitorang yang pompuan-pompuan nih... ngap aje...hiks...


Tak larat tul mama ngan aqilah... lari sana sini...adeeh...


Bekas air ngan cawan ni... unik.. ahaks..


Yang baju oren tu cousin mama... dah ada 4 orang anak...
Act... dia ni... Atok Aqilah yang jaga dari kecik sampai dah keje....
So we all memang rapat....


Yang dekat henbeg tu... Hajah Hamiah... My mother! sebelah tu plak mak saudara sepupu mama... memasing sabar je...tunggu makanan.....

4 comments:

Anonymous said...

Ketika PM baru dilantik...

Di hati saya habislah orang melayu...
PM ni pro cina .. semasa jadi menteri pelajaran .... banyak kolej dan universiti orang cina diluluskan..

Nasib baik pada zaman Datuk Musa mewujudkan banyak kolej universiti milik kerajaan.

Dan hari ini terbukti dengan pemansuhan:-

1. Kementerian yang menjaga hak istemewa dan orang melayu.
2. Dihapuskan hak istemewa orang melayu/bumiputra dalam biasiswa kerajaan.
3. Dihapuskan pemilikan ekuiti 30% oleh bumiputra.

Saya mempunyai pengalaman bekerja dengan syarikat multi nasional yang diketuai dan dipunyai oleh bangsa cina ini.

Orang melayu jangan harap nak dapat apa-apa kecuali betul2 dia boleh dipergunakan untuk dapatkan keuntungan.

Orang melayu dah kalah teruk disebabkan oleh orang melayu sendiri.

Malaysia akan jadi seperti Singapore dan terlaksanalah konsep malaysia malaysia dalam konsep 1 malaysia.

Tahniah kepada pejuang-pejuang bangsa melayu.

Inilah yang anak cucu anda dapat dan jangan di masa akan datang anda akan diludahi oleh anak cucu sendiri

aNnA_jaN said...

akak...kc sy dh siap...jgn lupa tejah blog k...bgla apa2 komen ok...

shiemz said...

Giler segar ikan ngan udang tue..nyum..nyum... aik...makan besar nampak... diet ok ker?? muahah

Zura said...

klau dpt ikan terubuk bakar...pergghh sedap tue kak...terliur dh sy...