Friday, June 05, 2009

~ Kami Ke Kenduri Kawin ~

Layan gambar jekla ye...


Aqilah & Mama...otw ke kenduri kawin dan gambar kanan tuh... papa tengah suapkan Aqilah bubur kacang... oklah lauk-lauk semua best...dan sedap....cuma Aqilah je tak nak makan...


Ok..ni dalam keta...dah nak balik...tapi papa dan mama nak merayap ke IKEA kejap... saje cari penat.... hahahah.... ok...tuh baju kurung baru ye puan-puan dan tuan-tuan... hahahha.... tapi sila abaikan kucing bucuk Aqilah itu ye...


Aqilah...sila duduk dendiam ok...!

10 comments:

ez said...

comelnye aqilah..heheh..cantik bju akak..heheh

puterikurekure said...

nape aqilah tak makan? risau budak2 takmo makan nih.

yantz-yeem said...

canteekkk baju baru...alahai coti nie byk kan undnagan kawen..tp kita 1 pon x sempat nak pi..melepas le mkn nasik minyak camnie!!!

rynn2506 said...

wah....sonok le g kduri kawin ye cik aqilah ni...kak puteri dgn baju kurung barunye itu.....glamer sguh ibu & anak ni....

Hidet said...

Salam.

musim kawin kat skrg..
saya pon nak ke majlis esok..
jom jalan2 kat melaka..

sall... said...

ni ke baju yang mama ambil gambar dari atas tu?lawa3..

Mann Wanie Muhaini (mama_lieya) said...

best kan leh makan kenduri..
mama sok nak gi makan kenduri gak
lalala~
(ada sedikit riak kat sitew)
hehehe...

zh-ena said...

sama mcm umairah ddk dlm keta dh tak duk diam

Saidatulnissa Aina Umairah said...

comeiyerk anak beranak snap pic dlm keta...

Mama Qaseh said...

Tomeinya dak bambam nie..gaun Aqilah sma laa ngn Qaseh yang..