Tuesday, June 02, 2009

~ Kurung Baru ~



Apa motif mama snap gambar dari atas ni pun mama tak tahu naper...hahahaha... saje lepas tension.... mama dah siap nak ke kenduri kawin kawan papa...make up sudah... semua sudah... cuma tinggal nak sarung tudung je... tapi papa ngan Aqilah... stil guling-guling atas katil... mesti korang heran kan selalu mesti mama yang terhegeh2 lambat siap...aik tetiba je mama boleh siap terlebih segera dari papa dan Aqilah... hahaha.. sebab kurung baru... Atok Aqilah baru siapkan... tapi ni kira kali kedua dah pakai..kali pertama jumaat lepas... kira lawa sangat la tu... huhuhu... semangat baju kurung baru la katakan... tuh yang snap gambar gaya gini tuh...hahaha...layan jekla...

7 comments:

zh-ena said...

cantik..

kasutsaiz4 said...

hehe.. cantik tue, mesti anggun..

Diarihatiku1976 said...

cantik.. sangat cantik...tgk dah jumaat lepas

Hot Mummy said...

cantik. nape x amik pic full? lagi cunnnn..

sall... said...

mama anggun...pakai apapun cantikkan...

Saidatulnissa Aina Umairah said...

a'ah cantik

ez said...

heheeh..cantik bju tu...bestnye..atok bagi..