Tuesday, June 02, 2009

~ Lagi Tembakan Ayah Ngah Aqilah ~

Gambar cantik...tapi aksi kelakar....hahahaha...


Budak pakai gaun bawak motor... cam apa je..




Aqilah...aqilah... memacam....layan gambar jekla ye u all...
p/s Hasil tembahan ayah ngah aqilah lagi...cantik..dan nampak hidup... kira okla bagi yang baru belajar kan... hasilnya not bad....yang penting minat...kan ...kan...

10 comments:

Mama Qaseh said...

Eiii bambam gerammm tgk mkin kiu dak ni tau..

neezareef said...

comey la dia naik moto

awek ranggi

nURmALa mAZLan said...

aqilah....
comel nyer awal...temban..geram la..
akak nak cubit pipi sket buleh?? pastu nak gomol2 kat pipi tu..geram!!!!

mummy_ayu said...

wah aqilah, dah ada motor sekarang, jangan mempit(rempit bahasa Ian)tau!

MAMAFIF said...

moto red tuh..ptut neyr sesuai tuk afif jerk...hehehehe....x pe..papa qialah bg ank dara dia lasak skittt...lasak..tp sopan..ekekee

babyluv_ayang said...

heheheh....kyra pun ada gak moto ni tapi mcm besar sikit jer...warna kuning...heheheh...sikit lagi kalau dah betul2 terrer bawak moto ni...bersedia lah utk dilanggar...hehehehe...

Diarihatiku1976 said...

wah... mau satu umah dijalan naik motor ekk.. ooopss tapi nak tanya tangan sapa yg tembam dalam gambo sama ngan pipi aqilah itewww... huhuhuhuh

Marsha~ said...

montoknya aqilah....... berapa berat dia ni??? nampak motor tu kecik je utk dia.. huhuhu

M@L@ said...

tembam si qila..geram tgk... anak saya kecik jer..sebab x suker mkn sgt... tgk mood... tu yg kecik jer..

rynn2506 said...

wah...makin tembam aqilah ni ye.....