Saturday, June 27, 2009

~ Langsir Mama ~

Bulan lepas mama ke Nilai beli langsir... saje nak tukar langsir kat dalam bilik... dah siap jahit...ala buat langsir bodoh je.. tak de nak ropol ke apa ke... dah siap..pasangla kan....


Okeyla.... bolehla... cantikla tu pada mata mama....hiks...
Tapi kan... rupanya anak dara mama dah buat design dia kat langsir tuh... mama tak sedar bila dia jalankan aktiviti dia tuh...


Kan....? dah ada design dia buat dah....aduhai.... nak wat camana... mama marah gak... tapi besar tu... alahai.. marah pun cam tak de makna... nanti dia buat lagi....



6 comments:

ieyla said...

Biasalah tue kalu dah ada anak kecil...ada2 saja benda baru yg nak diterokanya...lagipun bagus untuk perkembangan otak mereka...

Fadh said...

cian langsir tue xpasal2 dapat digelar langsir bodo jer...

eleh ieyla tue cakap jer...klau anak2 dia conteng mcm tue pun dia marah gak.

err...anak ieyla bukan anak aku jgak ker? he eh eh

zh-ena said...

takper mama..kira tu corak tambahan kat langsir mama la tu :D

atie said...

Ekeke...bunga kat langsir tu tak cukup cantik lah tu...warna merah takde kan Qilah.....hihi

zue_annie said...

hikhik..ciannya dah la langsir baru kan....xpa otak tgh berkembang tu..

Zura said...

lawalah langsir tue...