Tuesday, June 23, 2009

~ Teratak Mama Sudah Dikunci... ~

Ahad lepas mama menjengok rumah lagi... tapi alahai... frustnya... rumah kami telahpun dikunci oleh pemaju... mama cuba call... diorang kata... sebab rumah dah siap semua... jadi diorang terpaksa kunci rumah bagi tujuan keselamatan barang-barang. So.. di masa akan datang.. mama kena call dengan Miss Lim (staf Putra Nilai) sebelum datang tengok rumah... lepas ni dah tak boleh terjah-terjah lagi dah...


Tengok kat dalam peti surat...wah..dah bermacam-macam broser dah... brosur gril..Kitchen kabinet...tinted tingkap... wallah... siap duit sajorkla ye bang....


10 comments:

shaifulsafar said...

mama aqilah... bila agaknya nak dapat kunci nih?

azzamoro said...

nanti jgn lupe jemput housewarming party yer..hehe

kirana said...

tunggu bukak ngn kunci sdiri la kak hehehe
tak yah call2 dah

ami said...

bestnyee dah nak pindah rumah baru ke nih...

nURmALa mAZLan said...

wahhhhhh
best nyer nak dapat umah baru
nnt jgn lupa jemput gi umaha baru..hikhik..x malu tol kita ni

my little family said...

yeaaaaaaaaa...umah dah nk siap..... tak sbr nk tgk dia hias umah ni...

zh-ena said...

wah bila blh msk umah baru nie..

MRS. K said...

umah mama dah siap?? saya punye lambat skit kot..

Diarihatiku1976 said...

wah.. dah kunci bermakna dah siap dah tu... duit dah sedia ker nak renovation... paling-paling tidak kena sedia 10 k untuk KC, grill dan wiring elektrik semua tu... dan jgn lupa ajak aku datang tau

Jiey^Mien said...

alamak, dah takleh tgk dah umah akak.. tingin nih..
=(