Monday, June 22, 2009

~ Aksi Aqilah Lagi.... ~

Pandai tak Aqilah posing...??? Gambar ni masa kat kampung hari tu... mama suka sangat aksi-aksi Aqilah yang nih... plan nak besarkan gambar yang nih... nampak bersahaja... mama tak nafikan... Aqilah sekarang sejak ayah ngah dia ada kamera besar gabak tuh... waaa... pandai benor bergaya... bukan nak puji anak sendiri tapi cara dia posing tu kadang2... kita tak jangka... boleh lak dia bergaya cam ni...cam tuh... hiks... Aqilah... Aqilah...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Hasil tembakan Ayah Ngah Wildan Aqilah lagi....

16 comments:

lady D said...

klu amik gambar candid mmg lawa....

azzamoro said...

boleh masuk contest toddler comel neh..

Mama Qaseh said...

Memg sweet tau dak omelll nie..geraammm tgk

nURmALa mAZLan said...

kak
comel gambar aqilah yg 1st tu

rynn2506 said...

mmg ade bakat nak jd model aqilah ni

ieyla said...

Amboi2 kecil2 dah pandai pose...ada bakat terpendam aqilah nie...boleh jadi model nanti....

atie said...

Memang nampak natural kan...permandangan pun cantik tambah lagi pakai kamera besar.Gambar memang ok sangat...

zh-ena said...

gambo bila di tangkap secara candid mmg cantik..gambo yg beutral gitu

geram tgk aqilah

MatAhaRiKu said...

aah comel lah dia..haha..mamanya leh la join mana2 contest ek..

zalyeaclik said...

Cute betuollah ank awak nie...

Ibu Aqil-Aqilah said...

amboi.. si comel.. dah la nama sama ngan adik Aqilah... pandai posing gitu....

ratna said...

hmmm..geramnyer tgk si aqilah ni.. comel jer.. apa2 aksi pun comel.

MaMa aYiN_FaSHa said...

fotogenik la kak aqilah nih...

~ Zura said...

boleh jd model

nizza-abira said...

niza suka gambar candid
tp kak, memang pandai aqilah bergambar.
geram aje tgk badannya yg makin montok tu :)

Mysunshine Gift Shop said...

free giveaway frm mysunshine gift shop. layari mysunshine2u.blogspot.com