Saturday, July 25, 2009

~ Dinner Malam Minggu ~

Hari ni mama berjaya buat papa tak gi main futsal... lalalala... (Patutkah...???) patutlah... coz mama tatoootlah tinggal berdua ngan Aqilah je kat rumah... ahaks... minggu ni Atok Aqilah balik kampung. Mana boleh papa tinggalkan mama dan Aqilahkan... tak patut...memang tak patut... bagaimanakah caranya?? Caranya senang sajork... MERAJUK saje... senangkan? tak keluar modal pun...ahaks... tapi kena tahan hatilah... puan-puan diluar sana... jangan diikut cara mama ye... tapi untuk kepentingan keluarga kita... apa salahnye kan... 1 jam lebih je mama merajuk... dengan berat hati papa angkat bendera putih... Futsal malam ni CANCEL... yey..yey... tapi ada lak syarat dia... ingatkan tak de...

Papa : Yang... abang tak main futsal... sayang kena masak pasta goreng...
Mama : Ha..? Pasta goreng?? (Sajelah...wat-wat cam susah...dalam hati...apalah sangat pasta goreng tuh...lebih dari pasta tu pun sayang leh buatkan...ahaks)

So... dengan ini....


Mama : Ok Bang... dah siap goreng pasta dah.... Jom makan...

Bukan susah sangat pun.... campakkan aje itu ini... rasa kendian kira...muahahha...

Satu bekas untuk dihantar pada Cik Nor...jiran mama...


6 comments:

@e_da said...

kak.. pikat hati suami ngan masakan.. bagus tu... hihihi

ikan emas said...

ehem..ehem..sodapnye..
tal baik tau makan dua-dua aje..

PuteriSatu said...

eda ~ harus tuh....ahaks....

Cik Ani ~ Nampak je sodap, rasa lum tahu...hiks... nak rasa datang ler rumah...

EIJAM'S FAMILY said...

i pun masak nie jugak tp sup ler... lazat bak kata umairah best

~sall said...

aduh mama,sodapnye..dah lama x masak.nak buat la...

Zura said...

seleranye tgk...