Sunday, July 26, 2009

~ Jom Kita Buat Kek Lagi ~

Ok.... kali ni mama cuba Tepung Marble Butter Kek dari Nuarliesya lagi... (liza..akak nak rasa semua jenis kek ni... ahaks...) Eii..rasa suka sangat bila buat kek menjadi, gebu dan sedap... haruslah semangat... papa ngan Aqilahkan...penggemar kek... buatnya plak dah pasti menjadi dan sedap.. (liza.. sila kasi diskaun kat akak.. ini dan promote berani mati nih...ahaks)...


Telur 3 biji je... bebanyak tu saje sekadar hiasan semata...


Butter... seketoi! Senang tak yah sukat-sukat!


Saje menggedik buat sampai 3-4 kaler... macam rajin benor...


Ok...siap untuk dibakar...


Taraaaa... dah masak! Tengokpun dah tahu gebu kan...


Setelah diterbalikkan... tak sempat nak terbalikkan pulak..

Sebab Aqilah dah tak sabar-sanar nak makan... siap kata kek epi besday.. hahaha..


Ok...siap untuk dimakan, panas-panas dari oven... ok semua... selamat mencuba, tapi kena order dulu dengan Nuarliesya ye... (link dah bagi dulu kan...)






11 comments:

ppb_ppkp said...

dapnyaaaaaaaaaaaaaa

☆ lieya latif ☆ said...

wah sedapnye......gebus plak tu...wat minum petang ngan air teh O panas2 ni sedap nieh....

reen said...

aduyaiii...kecur tngok..nk resepi boleh?

MarlissaMusa said...

nampak yummyehhh!laparnya!

EIJAM'S FAMILY said...

i like... i mmg suke kek nie senang jerk buat..huhuhuh

dibabycollections said...

fuyooo bestnya bila kek menjadi. ni yg buat tingin nak buat kek jugak ni

mama_umar said...

kak..sgt sedap rupenye,rasenye mesti lg sedap,saye ni dahla peminat butter cake,nyum2

lady D said...

tolong ajar camner nak buat lehhh...ajar step by step....lady D nie bab memasak lemah sikit....hehehe

mummy_ayu said...

menariknya kek...

CuTeMiUt78 said...

wallllaaaa nak sikit.. puas hati kan klu kita buat... org tersayang skeee mkn.. :D

wajatimur said...

Seni pembuatan kek yang menarik..
http://petai.my/2011/01/seni-dalam-pembuatan-kek-hiasan-dalam/