Saturday, July 04, 2009

~ Lunch Bersama Shiemz & Azlina (Dairi Hatiku) ~

Semalam jumaat kan lunch hour lama sikit... mama pun dah janji dengan Shiemz nak bagi Megazine Apartmen... member ofis terbeli dua... hari tu dia kata nak sangat megezine tuh kan... Seperti biasa la Azlina temankan mama... dia ni memang bila-bila masa je on... sentiasa lampu hijau...ahaks... so we all pun jumpa la sambil gosip-gosip...syok weh gosip-gosip tetengahari jumaat nih.... sapa yang jadi bahan gosip???? Rahsiaaaa......!!!!


Sama debab la we all....wekekekek....


Yey...mama nampak kurusla...muahaha...nampak je... tak de maknanya pun...
lenkali nak posing...kena nyorok-nyorok sikit kat belakang....baru tak nampak tembam...
tektik...tektik...


Ni...Fruit Coctail Jelly...Ni Shiem punya... sedap weh.. mama tak pernah rasa..

Lenkali mama nak makan benda ni lah... sedap... hang ni kan shiem klu bab makan
benda pelik-pelik seme hang tau kan...


Ni...sapa tak kenal tak tahu la...mama ngan azlina makan Lai Ci Kang..

Sedap gak... sejuk perut tengah-tengahari kan.. sesuai..


We all share 3 orang makan buah-buah ni...sedap makan reramai memang menyelerakan.. sharing n Caring kan....hiks... okla...tuh je citer hari Jumaat lepas....lenkali kita jumpa lagi... leh gosip-gosip lagi...kan....



2 comments:

shiemz said...

Hahhaa..nampak kurus ek... bagus2.. motivasi... tapi psikologi pun ye gak... hahaha.. cuba aku dok belakang gak, mesti lagik kurus...hahah whatever, thanks banjer minum makan yek... murah lagik rejeki hang pasni... nak tunggu makan pizza lak.. muahaha

*** suemawi*** said...

akak, jom same2 diet... :) sy dh add..