Friday, August 21, 2009

~ Makan-Makan Sambut Puasa ~

Entry Semalam.

Semalam ofis mama buat makan-makan sempena menyambut bulan puasa... so kitorang masing-masing bawak menu masing-masing... kitorang malas nak fikir... so masak je nasi kat ofis... dan masing-masing bawak lauk...





Menu

~ Nasi putih - masak je kat ofis
~ Udang masak lemak + kacang panjang
~ Sambal Goreng
~ Asam Pedas Ikan
~ Ayam Masak Merah
~ Ayam Goreng
~ Sayur Goreng
~ Telur Dadar
~ Air Teh O Suam
~ Buah-buahan
~ Kek Pisang/Kek Coklat
~ Kerepek

Makan sampai ke petang... dua kali masak nasi... hahahaha.. nasib bos tak de.. bos kecik-kecik je ada.. diorang semua join... Tapi klu bos ada pun... bos pun sporting...

10 comments:

~Ifa~ said...

byk lauk.mkn smpai 2 kali tuh.hehehe.trliurnyaaa tgk menu tu cmuanyaaaa sdap2.n3 nie mau tgk blk bulan puasa nti sahih tergugat nie.hahahahaha

Mama_Aqish said...

wah...sodapnyer semua makanan tu...sungguh menyelerakan gitu

AyunasiA said...

hihi, satu opis, tajuk entry pon same :P

nURmALa mAZLan said...

wahhh
banyak nyer lauk..
best nyer ada buat makan2 cam gini
kelmarin office kita buat majlis doa selamat sempena sambut puasa

Putra Mama said...

samelah.. kat ofis ni pun buat potluck gaks.. nasi pun msk kat ofis.. siap bwk 2 rice cooker lg..

zue_annie said...

sedapnya menu..bnyak sungguh ni berapa org mkn ni?

Oyis said...

nasib la post hari ni, kalo letak esok, meleleh.....

mama aqilah masak yg mana?

alfa juliet said...

selamat menyambut puasa mama aqilah

zh-ena said...

byk betul lauk yg di bwk..bestnya dpt mkn mcm tu..meriahkan

Zura said...

bestnyeeeeee....