Wednesday, August 12, 2009

~ Rambutnya Aqilah ~

Mama ada niat nak potong rambut Aqilah... tapi papa kata.. jangan.. mama kata.. potong.. papa kata jangan... hahahaha.. tak tahu mana satu nak ikut... tapi bila tengok betul-betul rambut Aqilah.. memang sayang nak potong... kan... Cuma kena rajin jagalah.. tuh je... 2 hari sekali memang mama syampoo rambut Aqilah... kadang-kadang hari-hari maklumlah bebudakkan kuat berpeluh...tapi rasanya next year... harus dipotong... sebab mesti dah cecah pinggang...kan... potong bagi sama kat bawah dia kot... cam rambut depan Aqilah memang selalu we all trim... sebab kejap je dah mencucuk mata.. kejap je dah mencucuk mata...









p/s ~ Gambar ni tak de unsur-unsur berlagak sebab rambut Aqilah lebat dan panjang dan cantik occay... kalau boleh mama tak naklah ada yang berbisik-bisik kata mama saje nak tayang rambut Aqilah cantik... Blog mama nih... mama sengaja simpan gambar-gambar yang menarik hanya untuk kenangan dan simpanan mama kemudian hari.. tak berniat untuk berlagak atau sengaja nak tayang rambut Aqilah...harap maklum ye...

10 comments:

:iBuAfiQah: said...

jeles tgk rambut aqilah yg cantik tuh..
bila la dapat rambut aqilah macam tuh yerr...
jgn potong pendek yer kak rambut aqilah tuh...
buat layer ok kot...

MRS. K said...

tak payah la potong..
cantik pe camtu
klu kay ade anak pompuan pon
mesti nak biar rambut panjang

shiemz said...

Mang hang bagak pun..hahah... xdelah, sayang wey.. rambut pajang lebat cantek tue... kalu ade ghambut mcm aqilah mau aku jd bandaran kot.. sebab rambut dah cecah lantai.. hehehe

oli said...

kalau akak mampu nak menguruskan rambut aqilah,
tak payahlah potong...
sayangnya kalau dah potong....

kirana said...

cantik rambut dia..ikal mayang..
kalo rajin jaga tak per..simpan panjang..

Nana said...

panjang nye rambut aqilah.sayang la klw potong..

Layla said...

salam...

sayang la potong sis..cantik n..cute!!

puterikurekure said...

kak, rambut aqilah memang cantek pon. kite sukaaa!!!!

:)
takmo la potong2
trim sket2 je.
ok?

mama auni firdina said...

xde la belagak pon kak..ok je klu story cmni..

mmg rmbt aqilah cantek sgt..lebat..suke tgk aqilah ikat rmbt cmtu..

Syaz (MamaFarish) said...

akak..jgn potong...sayang sgt...:D