Thursday, August 13, 2009

~ Tepung Kek Dah Sampai ~

Tepung Kek Nuarliesya dah sampai...

Tak tahu samaada sempat raya ke tak stok-stok tepung kek nih... klu tak sempat kena order lagi...

7 comments:

MRS. K said...

lepas tepung dah jadi kek,
anta lak kat sini..heheee..

FIESYAH said...

antar ckit kak kat umah kalo kek dah siap...mesti sedap ni..

shaifulsafar said...

tengok tepung pun dah nampak sedap... kalau dah jadi kek tak tau la nak kate.... hahaha

amizah said...

muruku tak nak raser ker?? saya ada jual muruku pelbagai perisa....memang sedap.Jom lawat blog saya....

kirana said...

huishh sakan kak persediaan raya hihii

nURmALa mAZLan said...

nnt pos kat kita sket tau kek tu kak..ehehe~

zh-ena said...

dah siap keknya..blh la anto kat ena hehehehhe