Sunday, October 11, 2009

~ Nasib Skrin PC Mama ~



Tak cukup dinding... skrin pc mama pun Aqilah belasah... dahla Aqilah conteng ngan krayon.. jenuh mama sental ngan tisu.. tak boleh tanggal jugak... taruk air pun tak boleh tanggal, spray ngan pencuci cermin mata pun tak leh tanggal... meleleh air mata mama tengok skrin pc kesayangan mama Aqilah conteng... dan buntu tak tahu camana nak buat.. alih-alih atok Aqilah kata... try cuci dengan Olive Oil... atok Aqilah selalu pakai Olive oil untuk rambut... sekali try... alhamdulillah.. bersih-sebersih-bersihnya... legaaaaaaaaaaa ya amat... yerlah u all bayangkan... memang tak nak tanggal langsung time mama sental ngan tisu tu semua.. punya susah hati mama... so sesapa yang skrin komputernya terima nasib yang sama.. boleh try petua mama ni...ahaks....


6 comments:

~ain said...

beristigfar je bila tengok pc jadi gini.. nasib baik hilang.. heheh

atie said...

hahahaaha...kelako lah aqilah ni kan, habis pc mama dia ...

linazamaba said...

mesti comey muke aqilah time tgk mama dia sental pc tu kan...

Wan Anis Sorfina said...

cantek lah artwork tu!!! kalo najlaa insyirah buat nie... mau ibu 'cium-cium' diaaaa ~

MarlissaMusa said...

hi akak,
kesian akak..macam2 ragam kan bebudak..dulu saya main sikat2 rambut mak saya..sekali terkerusut dan tak boleh nak keluarkan sikat dari rambut :P terpalsa mak saya potong rambut di tengah2 kepala :P

alfa juliet said...

baguslah petua tu...sbb farzana pun suka gak conteng2 ni