Monday, October 26, 2009

~ Perabot Dah Sampai ~



Actually mama tak de lah pindah ni nak serba baru... tak pun... cuma ada barang yang masih belum ada... dan dah niat nak beli... so mama belilah... lagipun bukanlah barang-barang mahal atau berjenama... janji sedap mata memandang jek... Adalah 2-3 barang mama beli... dan semalam diorang terus hantar ke rumah di Nilai... alhamdulillah seperti yang dirancang... dalam kul 2 diorang hantar.. okeylah menepati masa...mama ambik perabot ni dekat Cempaka Ampang... dah survey tempat lain... tapi tak cantik.. kat Cempaka Ampang okla.. harga pun masih boleh dirunding... dan tak mahal sangat... Buat masa ni mama rasa tak perlulah ditempek lagi apa barang yang mama beli tuh... tunggulah nanti dah setle semua...mama tempekla gambar kat sini... boleh? Hahaha... tapi u all jangan sangkakan barangnya cantik dan mahal... actually... biasa-biasa je... sesuailah dengan mama ni yang serba sederhana... ahaks...

5 comments:

Diarihatiku1976 said...

wahhh.. lum pindah tapi barang dah sampai yg baru ekk... teruja ni....

alfa juliet said...

betul tu mama..tak semestinya pindah rumah baru semua pun kena baru...lain la org kaya raya duit tak tau nak labur mana

eynda said...

Yg murah pun tak semestinyer tak cantik kan...kekadang org puji lawa tapi terkejut bila kita bagitahu harga yg murah je :-)

Shida said...

btl la mama,yg murah x semestinyer x cantik..asalkan sesuai dgn citarasa kita..hehe..tapi tak sbr nk tggu mama tepek gmbr perabot tu..surprise.....

EIJAM'S FAMILY said...

a'ah setuju xperlu barang mahal2 asalkan sedap mata memandang betulkan kak