Thursday, November 19, 2009

~ Alhamdulillah... ~

Alhamdulillah....
Time tengah sesak-sesak tunggu gaji ni....
Ada khabar gembira dari papa semalam....
Rasanya tak payahlah mama nak ceritakan detail...
Yang penting syukur alhamdulillah... rezeki gaji mama lambat gamaknye...
kan papa...
Hahahaha... tak tahu apa kaitannya dengan gaji mama lambat tuh... dengan papa dapat habuan...Tak de kene mengena langsung...
Paaa... mama nak makan KFC.. nak makan Pizza...
Itulah... kadang-kadang rezeki ni kita tak jangka...
Dengan situasi kami yang baru pindah rumah ni...
Semua sedia maklum... terlalu-lalu banyak pakai duit....
Kita rasa macam tak de... rasa macam.. eh camana nak sampaikan cukup bulan ni... cukup ke duit yang ada ni...tapi tuhan memang maha pemurahkan...
Ada je rezeki yang dilimpahkannya tanpa diduga...
Apapun.. alhamdulillah...

11 comments:

Rauf said...

hehehe...saya pun tgh rasa mcm tu...sbb baru pindah jugak...kkdg xtau nak cakap camne hahaha

Diarihatiku1976 said...

oo patut ko ajak aku makan kfc.. rupanya ko nak belanja aku ekkk.. kwang..kwangg.kwangg...

mama suri said...

alhamdulillah..
mmg gaji lambat..
sy pu dah keringkontang..

Chik Na said...

allah swt kan memang maha mengetahui :-)

MRS. K said...

yeah..saya tunggu warming house umah orang blakang jer..hehe

b.O.n.d.a said...

wah! bestnye! saya dah paras hidung dah ni! bleh aa blanje bOnda pizza skali..hehehe..

hazlin said...

dapat elaun pindah rumah ke?

Pnut said...

heheh mama betoi la..
kita org gomen gaji hari tu punya awai... ni nak nunggu gaji pulak..
senak perut bagai...

hiks... bab duit abeh pindah rumah tu mmg la sesangat setuju...laju je keluar beli tu beli..

LIP said...

always hoping for 'durian runtuh'

nURmALa mAZLan said...

Alhamdulillah

CuTeMiUt78 said...

syukur alhamdulilah