Thursday, December 17, 2009

~ Cadar Baru Mama ~



Ini adalah cadar baru mama... sebenarnya cadar ni beli kat pasar malam je... huhuhuu... murah ya amat... kainnya no bad la... bolehla... kebetulan pertama kali gi pasar malam kat Nilai ni... ada lak orang jual cadar... cantik-cantik designnya... buat masa ni nak beli yang kat Sogo tu... tak mamfu la lagi kan... tunggu duit banyakla baru leh beli cadar kat Sogo... huhuhuhu...

Ni ha... cantik gak kan... bolehlah... ahaks.. rege RM25 sajork! Kebetulan mama tak de design cadar belang cenggini.. sangat cantik dipandang... tak rugi beli.. sebab murah... hiks...

8 comments:

LiAnA said...

cantik.. ku suka beli kat jusco time sale.. murah..

iNa said...

cntik corak abstrak..
ina minat gak corak2 abstrak gini.. :)

duk nilai ke??
kite berjiran la...
ina duk sban...

nizza-abira said...

memang cantek kak

Kak anie said...

RM25? Begitu murah?...cantik lah mama...berkenan akak...

Oyis said...

mcm cadar ikea dah2 *suka*

hazlin said...

Salam,
Semoga hadirnya sinar baru 1431 Hijrah, menghijrahkan kita ke arah yang lebih baik...

saya suka gak beli cadar melalui internet..

CuTeMiUt78 said...

eemmm nice gak la kaler belang2 camni..

eynda said...

Kalau tak citer beli kat pasar malam....memang ingat beli kat kedai mahal2 :-)