Monday, December 07, 2009

~ Set Mainan ~


Set terbaru mainan Aqilah....

Mama pun tak tahu la dah banyak mana mainan Aqilah ni...
rasanya satu bilik tu memang dah penuh dengan storage mainan dia je..
Hajat di hati... dah tak nak belikan mainan untuk Aqilah lagi...
Tapi bila anak merengek.. bila anak memujuk... hati jadi kalah...

3 comments:

Khas Lysha said...

Xpelah mama ikutkan je.. mintak2 dah beso sok dia plak ikut ckp kita.. :)

~ yus ~ said...

Beruntungnya dapat mainan banyak2. Alia sure suka kalau dpt semua tu..huhu. Tapi yus skrg dah budget kalau nak belikan mainan anak2...ada 3 orang, bila sorang beli baru..yg lain merengek nak juga. So, untuk selamat, semua tak dapat...hehe

nURmALa mAZLan said...

Alolololo~
comel nyerr