Friday, January 29, 2010

~ Baju Kurung Pesak Mama ~



Baju kurung pesak mama dah siap.. lalallaala...
Rasa sangat ringan... dan sangat cantik... huhuhu...
Sila puji diri sendiri ye....
Tapi tak de tudung yang leh match dengan baju ni...
Tapi sebab dah tak sabar nak pakai.... pakai aje la tudung mana yang ada...
Ada tudung yang kira boleh la di match kan.. tapi sudah menjadi adat....
Baju baru... nak tudung baru... ahaks...
Dan dengan rasminya hari ini mama mengenakan baju kurung di atas ye...
Baju di jahit dari Butik Pesona Puteri
Sesiapa rasa nak menempah baju.. dipersilakan klik untuk keterangan lanjut...
(Promo di situ ye....)
Apapun thanks so much mak... sebab jahit baju anakmu ini... dari kecik sampai dah tua cam ni... hasil tangan mak jugak yang selesa dipakai... tempahla kat butik terkenal mana sekalipun... tetap tak sama dengan hasil tangan mak....
Sekian dulu entry di pagi Jumaat ini...

4 comments:

EIJAM'S FAMILY said...

nampak macam kain cotton..

notti netti said...
This comment has been removed by the author.
Chik Na said...

chik na pun dari kecik sampai da tua ni pun mama still jahitkan baju utk chik na lagi ;-)

Anonymous said...

I have found it on this website called [url=http://tipswift.com]tip swift[/url]. You can find it there.
cheers
edit: wrong thread,