Wednesday, January 27, 2010

~ Main Layang-Layang Depan Rumah ~



Layang-layang ni dah lama beli... tapi tak de kesempatan nak main... satu petang balik kerja... ntah apa lah mimpi Aqilah sebok nak main layang-layang...maybe dia tengok tv ada orang main layang-layang kot, tu yang dia nak tu. Kat kawasan perumahan kami tu memang berangin, main layang-layang depan umah je... naiknya tinggi... huhuhuhu... tengok tu.. tu dalam kawasan rumah kami tuh...tak perlu gi padang... itu menunjukkan betapa beranginnya kawasan perumahan ni...

6 comments:

Diarihatiku1976 said...

bangunan tak byk kat situ... berangin ler... damai jer kan..

LiAnA said...

wahhh ni kalau minum2 kopi kat beranda depan sedap ni.. berangin je hehe

kasutsaiz4 said...

dah lama tak main layang2.. :p

alfa juliet said...

farzana pun suak dgn layang2..tak pernah pula beli kat dia...duk kondo nak main mana, kang sangkut kat bangunan..best lah u, leh bawak aqilah main2..jeles..hehe

imz said...

wah...syoknya..main layang2..ambah2 alu naik tinggi...jgn tersangkut kt tiang letrik udah la...

Nad Eusoff said...

lama tak main benda ni...mesti Aqilah heppi betol