Sunday, January 03, 2010

~ Jarang Update ~


Cubaan mama snap gambar gaya photographer...wekekekek..padahal guna hphone cap ayam je...

Mama rasa macam mama dah jarang sikit update blog... kadang2 masa tak berapa mengizinkan sangat... ada je halangan... kadangkala..baru nak upload gambar satu dua.. aqilah dah jerit ajak layan dia... huuhu..biasala bebudak kan sentiasa je nak ambik perhatian kita... kadangkala satu kerja pun tak jadi... baru nak lipat baju... dia dah kacau... baru nak basuh pinggan... dia dah tarik kerusi ke singki nak tolong membanjirkan dapur...huhuhu.. memacam... malam tadi boleh la mama nak update sikit blog... sebab Aqilah tengah leka dok main Barbie-Barbie dia... elok plak dia leka... siangnya dia dah puas tido.. malam pun mata dia segar bugar la walu pun dah jam 12.30 malam.. nasib la esok Ahad.. kalau tak... angin jugak satu badan.....



p/s ~ Entry Auto Publish

2 comments:

aNIe said...

Anak yg sorang kadang minta lebih perhatian...hehehe...tu yang kadang kita tak dpt nak buat kerja lain...sebab ada yang mengganggu...

Takpelah Mama...ada masa blog...kalau dia mintak layan...layanlah ...sian pulak dia...

sujaihah said...

bakat tu dah ader kak ...hehhehe