Wednesday, January 13, 2010

~ Pose Aqilah Lagi ~

Mungkin ada yang kata mama ketandusan idea... sebab asyik muka Aqilah je yang ditempek di blog nih... huhuhuhu.... ada tak yang komplen? Apapun... melihat dan mengasuh anak yang sedang membesar nih memang sesuatu perkara atau pengalaman yang cukup mencabar, menarik, menduga kesabaran, menyeronok dan membahagiakan.... setiap ibu bapa pasti merasai perkara yang sama macam mama....


Aduhai anak mama... kadangkala perangainya lebih matang dari umur... (kiranya Aqilah ni rugi.. sebab tua sebelum usia... huhuhuu...apapun... mama bersyukur kerana Aqilah membesar dengan sihat... bijak dan pandai.. dan mama harap dan doa.. Aqilah akan menjadi anak yang solehah dunia dan akhiran untuk mama dan papa ye sayang....)


Suruhla dia posing camana pun... selamba je...


Dia tahu je orang nak snap gambar dia...


Budak mulut pot-pet tengok Ben-10 nih... favourate dia... tom n Jery.. Ben-10, Barbie, Mickey Mouse, Tiger n Pooh, Ultraman ngan Barney... huhuuh.. tengok tv citer kartun jekla siang malam ye...


Ha..tu tiger kesayang dia tuh... mahal giler Tiger tuh... sekor tu RM59.90 papa dia belikan... eiii... rimau kejung sekor tu pun rege gitu.. eiii... memacam ler...

6 comments:

emy/mamasuri said...

akak..tak jemu lah tgk telatah aqilah..hari2 rasa nak jenguk blog akak..nk tgk telatah aqilah yg comel ni...telatah mama aqilah pun suka tgk gak..hehehe

Diarihatiku1976 said...

kejap je dah beso anak ko... dulu-dulu mcm gelap jer.. sekarang dah cerah sikit.... kaletah dia pun dah pandai dah... mcm org beso-beso je lagaknya ekkk... comelll..

PuteriSatu said...

emy ~ ya ke..tima kasih la bebanyak ye mamasuri.... selalula jengok lagi ye....

na ~ cerah ke? aku rasa dulu lagi cerah... sekarang anak aku kulit dah gelap huhuhu... dok main kat taman je....

alia said...

ape salah nya ..gambar anak sendiri...kan..kan

kirana said...

comei pose gitu!
dah la tembam..geram tengok

iNa said...

x jemu pun kak..
suke tgk pose Aqilah..
comel je... :)