Tuesday, January 12, 2010

~ Mandi Kolam Lagi ~

Weekend baru ni papa layan Aqilah mandi kolam lagi....
Mak datuk... punya seksa nak pujuk dia berenti mandi kolam tuh....
Jenuh... masaaak memujuknya.... siap adegan jerit-jerit lagi tuh... jerit cam kena dera tuh... gigih2 dia tak nak gak benti mandi... dah sampai naik kecut naik biru dah jejari... serik rasanya pasni nak benarkan dia mandi kolam lagi klu macam ni la punya peel dia..... sikit punya susah weeeh..... Papa pujuk tak jalan... pujukan secara lemah lembut tak jalan... Mama tak leh biarkan... mama angkat je Aqilah secara paksa... huhuhuhu... punya marahnya dia... jerit seluruh Acacia Park ni dengar kot.. huhuhu....








p/s ~ Setiap yang jumpa Aqilah mesti kata Aqilah makin semangat... dan tembam (huhuhu.. cam mama dia gak aar...ahaks)



9 comments:

Diarihatiku1976 said...

kussssss semangatttttttt..........

RaFFLeSiA MeRaH said...

baju sendat...makin cekciii....

ibu 2AZ said...

mmg semangat aa..chubby
anak dara i selim je..hehe

alfa juliet said...

memang aqilah budak semangat

yantz-yeem said...

adoiii sedap nya kalo geget2 badan aqilah nie...

aNIe said...

Hehehe...sukanya dia main air...bulat aje dia pakai baju mandi ni...

my little family said...

mcm anis gak suka main air...hehe..tu belum beli kolam lagi..klu beli nanti xtau la mcmana nih.. :-)

hajarus said...

tembabnyer aqilah... geram hajar tengok badannyer... cumel...

iNa said...

seronokney mndi kolam...