Friday, January 15, 2010

~ Tambah Gadjet Umah Lagi - Ambi Pur Lavender~



Dah tetengah bulan nih... gigih nak tambah gadget umah lagi tu...? berlagak....
Tak sedar poket pun dah nyawa-nyawa ikan nih....ahaks...


Tak mahal pun... dalam RM18.90 kot... tapi cukup berbaloi...


Seluruh hall mama wangi-sewangi-wanginya.. cukup puashati...
Terima kasih Ambi Pur Lavender...



7 comments:

Mama_Aqish said...

hu...semakin wangilah rumah mama aqilah ek...dah makin cantik rumah kan....

Mak Su said...

eh, besarlah nampaknya hall umah mama tu, tambah pula dengan lavender, wow :)

kak anie said...

Cantik umah mama....besar plak tu...seronok ye dah ada umah sendiri...mesti teruja untuk mencantikkannya lagi

alfa juliet said...

harumnya..hehe

Jaja said...

kak put3, kita penah pakai tapi perasan bil elektrik jadi melambung. terus stop. sudahnya sekarang pakai yang bateri tu je..every 10 minutes sembur, tahan gak 3 bulan =)

iNa said...

kemasnya rumah.... :)
Ina pun gune ambi pur tu jugak.. :)..
tp umah tetap bersepah2...hhuhu..

FIERA said...

mama, tapikan die cepat habislah kalau ruang rumah kita besar, asik kene beli refill jer saye punye, hihihi tapio tak per, nak wangi punye pasal kan