Saturday, January 16, 2010

~ Menu Restoran Rumah Thai ~

Actualy ni entry tertunggak nih... Tapi dalam bulan ni gakla gi makan kat Restoran Rumah Thai ni......dan kebetulan terjumpa gambar menu RRT nih masa gi ri tu... so mama tempek la kat sini... Untuk santapan mata-mata kalian semua... hiks...


Kailan ikan masin.. memang marvelous la u all....


Tak ingat dah Siakap ke Kerapu ntah... masak tiga rasa...


Ayam goreng pandan.... lembut dan sedap...


Huuhuhu... tomyam dia memang mama sukar nak lupakan kesedapannya...


Udang Goreng tepung... kurang suka... sebab rasa cucur jek..huhuhu....

8 comments:

imz said...

wow tomyam mengancam...kebetulan hari ni pun im masak tomyam

Diarihatiku1976 said...

aku ingat..aku ingat.. ni mesti masa sepupu ko datang KL kan...

cikgupink said...

ooowww mann..tom yam tu buat sy terliur betul... salam kenalan @cikgupink

rynas said...

selalukan akak g makan kat sini. mmg nampak sedap pun. kat mana yer restoran nie. Mahal tak?

rynas said...

selalukan akak g makan kat sini. mmg nampak sedap pun. kat mana yer restoran nie. Mahal tak?

Oyis said...

meleleh air liur tgk gmbr2 ni... hmmm bila la nak bole mkn mcm ni nih.. huhu

DYLA said...

RRT ni kat mana kak?

Ieza said...

mak aii..sodap gilor ni..terliur dh ni..