Monday, April 26, 2010

Aqilah Di Pagi Ini...

Hari ni... Lambat lagi... huhuhuhu... Pepagi.. baru nak melangkah keluar pintu.. Aqilah dah bangun cari mama.. sedar2 dah menapak turun tangga... tapi Aqilah very gudgirl..

Aqilah : Mama... mama nak gi keje mama...??
Mama : a'a... mama nak gi keje dah...
Aqilah : okey mama.. nanti mama belikan Aqilah.. ultraman... ben10.. cd tom n jery .. kat giant ye mama...
Mama : okey..okey.. nanti mama belikan.. tapi mama kena gi kerja dulu la...
Aqilah : Ok mama.. by mama... Qilah nak tengok tv...

Alhamdulillah.. boleh g kerja dengan aman walaupun lambat 15 minit masuk ofis... huhuhuhu....

4 comments:

~ ReD ~ said...

hehe...nasib baik minta CD aje. kalau dia nimtak yang betul2 punya, haru dah nak cari. hehe

alfa juliet said...

seronoklah aqilah duk umah saja..kalau mcm sy, bercinta nak antar anak gi pengasuh, kena pujuk lagi

Chik Na said...

mak aii..banyaknya pesanan mainan dia :-)

Oyis said...

wah byknya aqilah kirim kat mama dia... dia biasa ingat x yg dia kirim tu? dia tuntut ke x ek kak puteri?