Thursday, April 01, 2010

Kasut Aqilah Pulak....


Pink tetap pilihan Aqilah... huhuhuhu..

Semalam kasut mama.. Hari ni kasut anak daranya pulak... huhuhu... Act.. Aqilah ni jenis susah sangat nak belikan dia kasut.. sebab dia memang jenis tak kalau kita nak pakaikan kasut tu kat kedai... yerlah.. kalau boleh kita nak trykan dululah kasut yang kita nak belikan tuh..kan... Tapi tuhlah.. jenuh pujukla bagai... kadang-kadang... kita belum keluar lagi dari kedai kasut tuh.. dia dah mencicit-cicit keluar dah... ha kalau dah gitu... balik ajelah lagi bagus...! hahahaha...

Tapi tuhlah masa gi Tesco Semenyih tu... elok jekla... dia yang gi masuk kedai kasut... n pilih sendiri kasut yang dia nak... maybe mood dia tengah ok kot... atau mungkin kebetulan masa dalam kereta mama ngan papa dok bercerita pasal lama dah tak belikan Aqilah kasut... sian Aqilah dok pakai kasut lama... maybe sebab tu kot.. dia pun beria-ia masuk kedai kasut.. dan pilih sendiri... ini betul-betul pilihan dia... dia masuk je.. terus dia ambik kasut tu.. dan dia kata... mama... Qilah nak kasut ni.. sama macam kasut mama... hahahhaa.. tak tahulah tang mana serupa kasut mama tuh... tak perla nak.. janji berkenan... sudah... so.. itulah kasut Aqilah... rege dalam RM44.90 after less....

5 comments:

bizzonline said...

mahal jugak ye,kasut bdk2..tp lawo..fink gitu..

lady D said...

wow..very the lady ye cik aqilah punya kasut..cantik...

E'za a.k.a mama Luqman said...

chantekk..pandai aqilah pilih :)

alfa juliet said...

sy akan pilih n try di kaki anak, nak tgk saiz matching ke tak..jgn harap bagi dia pilih..hehehhee aku kijam

Oyis said...

wah dah matured taste anak dara nih!