Thursday, April 01, 2010

Watermark Eya

Mama berkenan tengok watermark Viruspadu @ Zaimah... pada satu malam lantas ringan je bertanya.. Zaimah pun bercerita Eya yang buatkan.. lalu memberikan email address Eya.. mama try email... dan cepat je dapat feedback dari Eya...

Dan ada lah 3-4 orang yang bertanya dan menegur... di shoutbox dan YM... mengatakan watermark mama cantik... macamana nak buat... Okeylah.. untuk pengetahuan semua... mama tempah daripada Eya (sila klik sini) untuk keterangan dan contoh-contoh watermark yang cantik-cantik... Atau pun emailkan terus pada Eya di add email eybizzonline@gmail.com
Sekali berurusan dengan Eya yang sangat ramah dan baik hati ni.. hati mama teringin lagi untuk menempah watermark yang lebih cantik... apapun... nantilah dulu... beri ruang untuk kawan-kawan blogger yang lain untuk menempah dengan Eya... Harga sangatlah berpatutan.. trylah u all tengok contoh-contoh watermark dari Eya... Kat bawah ni.. contoh watermark yang mama tempah dengan Eya dan yang telahpun mama gunakan... cantikkan...

Watermark ni mama belum gunakan lagi...





Yang kat bawah ni... yang mama gunakan sekarang...



3 comments:

bizzonline said...

tima kaceh kak..promokan,kite sgt2 menghargainya..hehe..

Delima said...

baru nak tny akak dh jwb.. thanx...

LiAnA said...

kita pun guna watermark Eya gak hihi