Friday, April 23, 2010

Lauk & Sayur Favourate Papa & Aqilah


Ayam masak sambal..


Masak Lemak Kobis + Daun Kunyit...

Malam ni anak beranak makan tak cukup nasi.. hahahha... tak de lah tak cukup nasi.. tapi bertambah-tambahla maksudnya tuh... Aqilah memang mama bagi nasi ikut sukatan..hahaha... tak leh makan terlebih banyak... nanti badan dia makin debab.. huhhuh.. sekarang pun berat Aqilah dah 19kg.. umur baru nak masuk 3 tahun.. dah macam budak umur 5 tahun... so jalan terbaik... mama kasi dia makan.. rasa-rasa dia dah kenyang... stop... becoz Aqilah pun kuat nyusu kan.. papa Aqilah... makan ler bang selagi nak makan.. hahahahha... So tu jekla lauk untuk malam nih...

4 comments:

arisyanaziq said...

wah... sedapnyer...

Oyis said...

apa tips mama nak suh budak selera mkn ek? untung mama, ndak aqilah ni mkn. my daughter suka mkn lauk aje hehe... x pon mkn chips, or pasta, or pizza, baru kena selera dia. tp x kan la hari2 nak bg western kan? camne tuh mama?

b.O.n.d.a said...

wawwwiieeee...sedapnyeee!!!!

Ohh..sangat setuju ngan Oyis..
cuma herO2 saya kurang nak makan..western ker..chinese food ker..malaysiaraya ker..huhuhu

ibu 2AZ said...

sedap tuh..mmg slera ek aqilah makan..