Saturday, April 03, 2010

Wishlist Mama & Teratak Puteri

Dah lama nak tempek wishlist ni.. tapi asyik bertangguh je... best jugak dok fikir-fikir pasal wishlist nih... yerla lebih kurang cam angan-angan jugakkan... Kebetulan pepetang ni Aqilah tidur.. lehla mama berangan dan buat wishlist untuk mama dan untuk Teratak Puteri nih... Untuk Aqilah nak buat jugak.. tapi nanti dululah... hiks...



Wishlist Mama

~ Laptop/Notebook
~ Streamix/Wi-Fi
~ Birthday Party Aqilah
~ House Warming
~ Compact Camera Digital
~ Hand Beg (Every Year punya Wishlist ahaks)



Wishlist Teratak Puteri

~ Cat Rumah (Hall/Master Bedroom/Bedroom Aqilah)
~ Tiles Di Porch
~ Sofa Baru
~ Lukisan Di Hall
~ Gambar Di Tangga
~ Cermin
~ Spray Putih Coffe Table
~ Spray Putih Console Table
~ Kabinet TV Colour Putih
~ Set-Up Bedroom Aqilah
~ Set-Up Hall Tingkat Atas
~ Shabby Cottage Kat Sudut Tangga dan Sedikit Di Hall
~ Langsir Baru (Mama cepat jemu.. sebab tu beli langsir murah-murah je..huhuhu)

Kalau tak dapat penuhi tahun ni pun tak per... akan dibawah ke tahun hadapan... atau ke tahun-tahun seterusnya... Wishlist ini akan mama letak sebagai Gadget di sebelah kiri blog mama...

1 comment:

churalliya said...

wah.. bukak je blog akak nmpk kaler fenk itu.. musti fanatik fenk jugak ni kan.. pastikan kalo tak suku, separuh wishlist tu tertunai.. thn dpn nnti takut lg byk.. hehe..