Sunday, June 13, 2010

Pagi Ahad Yang Indah...

Entah apa yang indahnya..
mama pun tak tahu...
padahal pepagi dah kelam kelibut,
dengan papa sebok nak gi main bola kat MPN la..
dengan nak bawak Aqilah sama lah..
dengan kelam kelibut mandi pepaginya...
dengan mama bebel-bebel...
takkan hari minggu pun nak gi main bola...
petang semalam dah main bola...
hari tu dah janji nak cuci longkang depan
umah yang memang dah berlumut...
dengan keadaan mama yang stil weng-weng lagi..
pantang nampak bantal asyik nak baring je...
hahahaha...
ntah apa yang indah pun tak tahu la...

2 comments:

ann @ hatiberbunga said...

dah lama sgt x masuk blog akak.. apasal ntah.. xleh bukak blog akak klau kat opis. kena block. ujung2 minggu camni baru bleh terjah. hehe...

Nurul said...

indah..klo sume plan tu jd kenyataan..hee~~