Monday, June 14, 2010

Teringin Makan Laksa Buatan Sendiri... lalalala..



Memacamla naknya kan... pedulikla kan... klu ada yang kata.. hish... mama Aqilah ni.. ntah apa-apa je... memacam benda tekak dia nak makan.. hahahaha... pedulikla kan.. mama tak kisah pun... yang pasti.. hari ni... saat ni.. teringin nak makan laksa buatan sendiri... bukan beli-beli ye... beli-beli tak main... hahahahha..(ayat takbur...padahal nak masak sendiri pun terkial-kial... 10 kali potong sayur.. soploh kali duduk...hahahaha). Hari kerja tak sempat kot nak masak... fenat..fenat weh... so tunggu weekend ni lah klu nak masak laksa pun... tunggu kot-kot Cik Ngah Aqilah ngan Ayah Ngah Aqilah datang menyerah diri kat rumah mama dulu... baru best makan ramai-ramai...kan...kan... Masak sendiri ni best.. sebab seme boleh lebih.... yang penting.. ikan dia lebih.. kuah laksa dia jadi pekat.... letak telur rebus sebelah... aduhai... bestnyeee... meleleh dah air liur ni... tunggu ye laksa.. hari minggu pasti akan jadi lebih bermakna dengan laksa buatan sendiri.. huhuhuhu....

4 comments:

Ummi Salsabila said...

sedapnya.laksa is my fav fud.nanti nak wat jugaklah!lama xmsk ni.:)

Hot Mummy said...

amboiiiii...pandainye kak puteri masak. terliur ina tgk laksa tu kak!

A.I said...

tak leh jadik ni!! aku pon nk masak gak la..hohoho.. - tp ntah bila la aku nk buat ni.. :P

QasehAiris said...

bestnye laksa...MIL sy wat laksa kedah terbaekk punye...kuah die pekat sepekat pekatnye....hihihi...