Wednesday, June 16, 2010

`Saya Minta Maaf Mama'....

Lokasi : Dalam Bilik
Masa : 9.30 malam

Macam biasalah Aqilah dok memunggah mainan dia... Habis semak satu rumah... lepas tu... dia dok main lompat-lompat atas tilam sambil campakkan cd-cd dia buat macam piring terbang tuh.. tak tahu dia tiru dari mana... sekali terkena kat kepala mama...

Mama : Adeeehhh... sakitnya kepala mama... kan mama kata.. Aqilah jangan main baling-baling macam tuh.. dah kena kepala mama.. sakit mama.. sian mama...
Aqilah : Saya minta maaf mama.... saya minta maaf... saya minta maaf... (Boleh dengan selamba dia jawab gitu....)

Haahahahahha... kelakar ya amat, ntah dari mana dia ambik ayat buku tu.. mama pun tak tahu...

6 comments:

~♥ iella ♥~ said...

nasib baik dia ambik buku yang pandai dan yang baik2....

yantz-yeem said...

bijak..bijak...susha nak dgr anak ckp mintak maaf nie...kalo aqil lagi dia wat salh...dia yg marahkan kita adoiii...

SuriYati said...

nk tau dia ambik ayat dari mana...dari citer ultraman lah tu...anak sy oun sama...selalu ckp pakai ayat baku...ade bagus jugak tgk ultraman..hehe

zino said...

ayat paling selamat hehe

Sricahaya said...

budak2 sekarang cerdik2..setiap hari ada je benda baru yg dia belajar..

ezan said...

pandainya aqilah.. sejuk perut u mengandungkannnya.. good girl...