Friday, August 20, 2010

Ikan Bakar & Roti John


Gambar dari Cik Google

Dah 10 hari berpuasa... selama duduk di Nilai... tak pernah lagi jumpa roti john yang sedap... semua rasa cam bila makan rasa macam nyesal beli.. sebab tak sedap... ada tak sesapa tahu kat mana nak cari roti john sedap???? Kesian papa Aqilah... bila puasa memang roti john menu wajib dia selain murtabak... plz sesapa yang tahu sila info mama...


Gambar dari Cik Google

Petang ni.. macam malas nak masak.. tekak rasa nak makan ikan bakar cicah air asam... kalaulah dapat makan ikan bakar kat belakang Masjid Negara tuh.. alangkah indahnya ramadhan kan... huhuhuhu... Sapa tahu ikan bakar sedap kat Nilai...??? plz info me....

4 comments:

danishahumaira said...

salam dekat bukit mahkota ada satu tak reti nak citer tp kalo dari nilai jumpa gerai tu dulu, lg satu kat seri putra org yg jual tu semua lelaki mmg tiap2 taun ramai org beli kat situ tak silap gerai dekat dgn showroom house

Ju@Lucky^Mummy said...

saye buat sendiri kak.. pakai roti keping tu je.. boh sardin skit, serbuk kari skit.. peh.. marvellous..!!

Zura said...

sedapnye ikan bakar tue di rendam ngan kuah asam..

Yu'xan Lee said...

Kak try kat presint 9 putrajaya, tue la roti john terbaekkk yg mummy penah mkn, try la....