Monday, August 02, 2010

Nasi Dagang Di Hari Minggu...



Alhamdulillah... tertunai sudah hajat nak makan nasi dagang buatan sendiri... alhamdulillah jugak rezeki keluarga... nasi dagang yang dibuat untuk pertama kali menjadi... terima kasih pada Mat Gebu... kerana sudi berkongsi resipi nasi dagang ni... Mama pun buat takla banyak mana.. tapi orang kata... puas la makan sampai ke malam... dan mungkin tak semua jiran-jiran yang dapat rasa... mama bagi pada jiran yang terdekat dan terapat sajela... kebetulan semalam... jiran-jiran ada yang hulur buahlah... hulur kuihlah... so.. dapatlah berbalas juadah... insyaallah lainkali mama buat... mama bagi lagi... hahahah.. kalau menjadi lah... kot buat kali kedua dah tak menjadi.. itu kira tak de rezeki lah tuh kan...

5 comments:

QasehAiris said...

wahhhh...sedapnye...ini pun peberet sy gak nih...mama share la resipi nye... :)

BIONIC WOMEN said...

best nyer nasi dagang...nak try buat jugak ler...kita x pernah try buat ag..mintak2 menjadi camni jugak.

Kak Anie said...

Nasi dagang memang best...

..nOj.. said...

bestnye nasik dagang. gigih akak buat. susah gak nk buat ni kan. tahniah la menjadik.

emy/mamasuri said...

sedapnya..tak pernah buat..hope one day leh buat jugak..