Wednesday, August 11, 2010

Teringin Nak Try Masak Kurma Ayam


Kak Hanieliza.. pinjam gambar ye...

Teringin nak masak Kurma Ayam ni... resipi kak Hanieliza.. tak pernah mengecewakan mama.. nak try la buat.. esok atau lusa...? petang ni...? Petang ni tak kot... hari ni rasa macam penat sikit badan nih... mungkin sebab hari pertama puasa.. dan pagi tadi bertangga kat klinik DBKL dari pagi sampai ke tengahari... nanti mama buat satu entry pasal Klinik DBKL....Insyaallah esok atau lusa nak try masak Kurma ayam...

5 comments:

@yue said...

klu sya..
blend cili ijau tu dgn bhn2 tumis..
lg menarik kuahnya..

tomato+jus limau x pnh letak..hihi

SaDi said...

menu yang menarik untuk hari pertama... :D

..nOj.. said...

arini je nmpk 2 dh org up gambar kurma ayam ni. sy pun dh nk terpengaruh ni. nk buat gak la. tapi bkn harini atau esok. tgk dulu la bile. tp mesti nk buat

CkYnHaShiM said...

wa..ni lauk paberet anak dara tu..sangat suke..kalu makan berulang kali..

alfa juliet said...

menyelerakan gambar itu....tahan je air liur ni