Wednesday, October 27, 2010

Teringin Makan Ikan Bakar Kuah Asam


Tengahari ni... tekak teringin sangat nak makan ikan bakar cicah kuah asam.. kebetulan kat belakang ofis ni ada satu gerai yang jual ikan bakar... kuah asam dia... perrrghh.. memang sedap sesangat... Takut tak sempat pukul 12 tengahari dah turun bawah pegi beli...

Nasi putih ambik masak lemak pisang ngan goreng peria... ikan kering... nasi dia banyak giler... so.. share je ngan Cik Ngah Aqilah makan nasi tu... alhamdulillah... sendat perut... huhuhu....

6 comments:

Rizziela said...

saya pun suka ikan bakar..

aNIe said...

Mama apa khabar? Harap sihat..begitu juga dgn baby...

Sedap je nampak ikan bakar ngan air asam tu...

BIONIC WOMEN said...

ikan bakar???yummy3x...sedapnya kan???

Zura said...

fav sy tue kak..smlm br je makan ikan bakar cicah sambal belacan sbb kuah asam dia xsedap..

~ yus ~ said...

Ikan bakar dengan air asam tu memang nampak yummy....terus teringin..:D

:: HUSNA :: said...

terliur saya tgk air asam tu.. sedapnya kalau mkn dgn ikan pari bakar.. hadoiii....