Thursday, October 28, 2010

Cantikkan...???


Dah lama berkenan dengan kaler ni... Kalau cat macam ni untuk bilik tidur untuk anak dara mesti cantikkan... tapi buat masa ni.. Aqilah belum lagi tidur di biliknya sendiri... so.. kita pospone ajelah dulu... tapi kalau buat untuk bilik mama & papa pun.. so sweet jugakkan...??? mama tak suka kaler yang lebih dari dua... nampak macam terlalu meriah pulak... kalau setakat dua kaler macam ni.. memang cantik... nantilah... fikir-fikirkanla untuk bajet tahun depan... kaler dia tu yang tak tahan.. cantik sesangat...

6 comments:

emy/mamasuri said...

memang cantik..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

sweet jer kan sis
zana pun tengah dok berangan2 nak deco bilik anak dara zana kat rumah baru kami nanti

tengah nak cari idea..tp mmg sure pilih pink punya....

mana nak dpt perabot cantik mcm tu kan. Sure mahal

Chik Na said...

chik na pun suka kaler pink..

Adlina Husaini said...

so sweet..nak ngecatnya memang senang tapi nak cari perabot matching ngan kaler tu yg susah..

Iela Fazielah said...

mmg sgt2 cantik kak....idea deko nih

Uncle Lee said...

Hi Puteri, that is very nice. Love the pink pastel colours.
For me I love light and dark green for bedroom as can sleep better with cooling colours.

Have a pleasant week and keep a song in your heart, Lee.