Friday, January 28, 2011

Banyak sangat nak diceritakan..

Ikutkan byk benda dan perkara nak diceritakan.. Tapi tunggulah.. Sakit jiwa raga nak update blog guna nokia c3 ni.. Yelah hp halus benor keyboardnya.. Tapi okla klu sesak sesak mcm ni blehla jugak guna, dari blog dok brsawang x brupdate kan.. Ptg ni kot papa g ambik cpu kat kedai. Klu dah ok.. Mlm ni try update secara besar besaran..huhu.. Kotlah si kecik ni x meragam ngan akak dia. Klu dua dua meragam.. Mimpi ajela nak udate blog.. Ni pun curi2 masa aqil naufal tengah tido, dan si kakak leka tengok tv kat bwh.. Okla aqil naufal dah merengek.. Daaa...

2 comments:

zh-ena said...

bila dah ada anak kecik nie mmg kena pandai2 curi masa nak ber blog kan

Bonda Mawar said...

takpo..tgu pc elok ye..
kalo pakai c3 tu,ku leh imagine,mmg halus!