Monday, January 03, 2011

Dah Start Tunjuk Perangai... huhuhu...

Start malam tadi... nampaknya Aqil Naufal dah start tunjuk perangai... sebelum ni memang elok-elok je dia dok dendiam dalam cot... pas nyusu... tido.. masuk cot... dokla tido 2-3 jam ..uk tak ek pun tak... memang good boy la... selama dua minggu.. memang bagus... alih2 mlm tadi... hahaha.. sampai sekarang ni... dia dah start tak nak dok dalam cot... paling lama dia leh tido dalam cot 10 minit... pehtu dia jerit... angkat je diam... letak je... uwaaa... angkat je diam... hahahaha dah macam anak patung tu dah... alahai nak oi... camana mama nak buat keje cenggini... nak layan kak Aqilah lagi... nak buat kerja rumah... lipat kain baju... buang sampah... mandi... cenggini mama yang meraung huhuhuhu... daaaaaah... tak leh lelama... kata 10 minit je Aqil Naufal tahan dok dalam cot tuh... nanti jap gi confirm dia jerit...

9 comments:

Noreen said...

aqil naufal berkata:saya dah dapat akal baru la mama...hihihih

akak aqilah happy x dpt adik?

mummy_ayu said...

aqil nak memanja tu....
ye la..nak gak baca story kak aqilah dgn adik baru nie.apa la ragam dia plak..

Nur Qaseh said...

panas kot...x selesa...

~ yus ~ said...

Hehe...semakin bijak Aqil Naufal. Memang lumrahnya begitulah...

Arif dulu pun tahan 2 minggu je dalam cot tu, skrg mana dia hendak tidur situ..huhu

~aSHa~ said...

la dah bersalin..sori lambat wish..tahniah dpt baby boy...semoga sihat2 dlm tempoh berpantang ni..

ibuafiqahhuzaifah said...

aqil nak bermanja dgn ibunya kak..hehe..

Bonda Mawar said...

dia tgh nak manjakan diri dia kot..
bese kan dak laki gitu..
hehehe~
xpe2..sabo eks..
nt insyaAllah dia okla tu..

SUZIE APAI said...

hehhehe...biasala dh besar ckit..

ataupun perutnye tak selesa..atau tak puas nyusu..bby boy biasanya nk susu lebih berbanding gurl..

Kaklong @ Izan said...

Hehe...kena byk bersabar lah pas ni kak...
Saya duk tggu kot ada n3 ttg aqilah dan adiknya...teringin nk tgk Aqilah Najla sama2 ngn Aqil Naufal...