Wednesday, March 09, 2011

Alhamdulillah Tesco Nilai Telah Dibuka...

Dulu dok tertanya-tanya projek apa nak dibuat kat sini.. memang mengharap sangat la Tesco yang nak dibuka.. sebab kitoraang terpaksa ke semenyih nak ke Tesco... bila dibuka last week.. mestilah kitorang antara orang yang terawal terjah kan... tak kira la ada anak kecik pun.. sikecik ni pun kitorang angkut pi...hahahaha...


Si kakak Qilah macam biasala... memang menakal ajelah... si adik... tido jekla keje dia.. tak kira ujan ribut.. tetap tidooo.. hahahaha...

Kurus tak mama..??? hahaha... pipi dah kempis...gegegege.. kena turunkan sekilo dua lagi kot.. tapi cam tak lawo plak kurus sangat kan..kan..kan... hahahaha berlagak... macam ler dah kurus benor...

Ha.. ni tiga-tiga beranak debab... papa.. bila nak kuwuskan perut tu... biarla anak-anak je debab bang... kita kena slim.. papa selalu cakap.. eksyennya dah kurus.. tunggu sebulan dua lagi.. gemokla balik... ayat menakutkan bang..huhuhu...

Kalau ke Tesco or Carefour memang ini lah menu terbaeeekkk....Hot Plate Chicken Mushroom Noodle.. waaaaaaaah.. kat Tesco Nilai.. banyak weeh... jenuh nak habiskan... klu kat KL dulu.. ciput je.. cam tak cukup... rasa.. memang cedapla.. rasa standard kot.. cam KFC tu seme... memang cedap...


Dan time jalan-jalan tu.. terserempak dengan blogger Leen mama wina.. wina sangat comel dok dalam troly... sory leen akak tak sempat nak snap gambar... hhihihi... tetiba dengar dia tegur.. eh.. ni Aqilah kan.. selalu macam tuh.. dah banyak kali jugakla klu jenjalan.. klu terserempak bloger diaorang akan perasankan Aqilah dulu... mama ni tumpang popular anak jek... hahahaha...





7 comments:

E'za a.k.a aiezza sue said...

a'aa la, akak nampak lain sket,selalu tu tengok pic akak ala2gebus gitew ;), tp yg gebus2 tu tanda akak sihat & berseri2..kali ni skali pandang mcm rafflesiamerah plak

Mak Izz said...

wah akak dh kurus. dh rupa k'riz pulak. brla nmpk kembornye :)

Zura said...

a'ahlah kak...nmpak kurus dah...maintain cm tue kak...

ana-kirana said...

aaa dah kurus...mentenkan ajer hehehe...

Zuwairi Aiman said...

Tesco dah bukak ek.. bagus2

Elin said...

hai kak...baru nk komen..hihi. Itu la, saya juz perasan Kakak Aqilah montel tu...geram tgk die pandai pose bila nk take pic...

Intanaziela said...

akak..memang dah kurus lah...chaiyok..chaiyok...