Friday, March 04, 2011

Cadar Mama....


Dah lama sangat tak beli cadar... last week pegi giant.. sempatla rembat bedsheet ni ha.. murah je RM35 tapi kualiti memang bagus... cantik pun cantik.. ingat next month nak beli lagi... 

p/s : Entry ni cerita dia jangankan tak de entry nak diupdate je... kui-kui-kui... bukan pemalas.. tapi masa sangat mencemburuiku di saat-saat sekarang... huhuhu... baru ku tahu beranak dua itu sangatla memerlukan  sehari itu lebih dari 24 jam... hahahaha....

2 comments:

~ yus ~ said...

Akak masih dalam proses penyesuaian tu kak. Nanti lama2 oklah tu.

Masa memang cepat je berlalu, kita yang harus pandai kejar masa, tak gitu.

Zura said...

pasnie bz memanjang jelah kak...asik adap anak je kan..