Monday, April 11, 2011

3 Bulan 22 Hari - Aqil Naufal

1 - Dah pandai ketawa terkekek-kekek....

2 - Dah pandai sembang...

3 - Dah pandai nak capai barang...

4 - Dah pandai tengok tv...

Cuma meniarap je tak pandai-pandai lagi...kan Naufal kan...? Sekarang dah bermacam ragam dah dia... tapi alhamdulillah... malam tak banyak ragam... merengek nak susu.. sumbat susu.. terus tido balik... cam tu la tiap-tiap malam... tapi klu kena selsema ke batuk ke...dia startla buat perangai.. alhamdulillah... Aqil Naufal anak yang tak banyak ragam... semoga Aqil Naufal membesar dengan sihat dan bijak ye nak....

5 comments:

.:hanna radzi:. said...

woot..woot..comeynye dia.. :)

shiemz said...

dah besaq menantu akuu.. hensem..... heheh

Che Ta said...

eiiiii pandai senyum
kejap je kan.. sok2 dah nk kena pi minang anak dara org hehe

PuteriKureKure said...

hensem nooo...~ rambut lebat! :)

nome said...

comel la naufal nih (^_^)