Monday, May 09, 2011

Mom & Baby Expo 2011



Gigih pergi.. orang ramai pun..redah gakla... huhuu
Sebab tahu botol susu MAM murah kat sini...

Dalam pada terkejar2 ngan Aqilah... nasib papa jaga Naufal....dapat gak barnag yang dicari...

Puashati dapat beli botol sini...sebab murah sangat-sangat...pasni sampai tahun depan tak yah beli botol susu dah.... Aqilah pun mama dah tukarkan ngan botol MAM ni... senang.... dia pun suka...

Ini plak baju tidur naufal dua pasang....RM20 je...sepasang RM10... sabun pureen tu dapat free..
Walaupun penat... tapi sangat-sangat puashati.....


4 comments:

@e_da said...

kat mana ni kak.. anak sy pun guna botol MAM

Elin said...

akak dpt berapa harga botol MAM kat sana?

Krsty Pinky said...

ada dpt notification psl ni..
tp tak leh nak gi..
botol MAM ni teringin gaks nk cube..
tp tgk si adik num pakai botol bpa biasa pun jalan,x jadi le beli..
si kakak x mau botol dh..

♥MiZz-siHa♥ said...

brape botol MAM kat cna yea??