Monday, July 11, 2011

Carpet CacaMarba....

Carpet main belasah...
Hahahaha... ni sebenarnya carpet atok Aqilah...
Bawak dari kg...
Mama memang tak de carpet...
Tak berapa suka ngan carpet...
Tak berapa suka..
Sebab pemalas nak kena selalu vakum..
N rasa tak sesuai untuk kita yang ada anak2 kecik ni...
Masa ni kami buat kenduri doa selamat
Untuk Atok Aqilah gi umrah 2 bulan lepas....

p/s : papa... raya ni jom g beli carpet jom...ahaks...

5 comments:

Mak Izz said...

haha.. ingatkan pebenda la yg caca marba nye. sy pn ada 1 karpet je setakat ini. selain drp 'rajin' vakum, lecehnya karpet ni time anak tumpahkan susu, air, makanan blablabla.. mmg kena sabar byk2 (sbr2 jgk tp jeritan high pitch tu xdpt lari la) ^__^

CIK JATT said...

i pun tak pakai carpet kat rumah. dah simpan dalam stor memandangkan tahap kerajinan nak mengemas dah semakin menurun. hehe

CIK JATT said...

i pun tak pakai carpet kat rumah. dah simpan dalam stor memandangkan tahap kerajinan nak mengemas dah semakin menurun. hehe

Amna Faqiha said...

baik guna yg tikar buluh tu..kat nilai dah murah he3

Krsty Pinky said...

kapet?oh malasnya la nak vakum!