Friday, July 15, 2011

Cantik Tak Kasut Baru Aqilah...???

Dah lama tak belikan Aqilah kasut... kesian dia... dok lanyak selipar je... maafkan mama ye nak.... bukan tak nak belikan kasut.. kadang2 belikan..dia tak berapa nak pakai... Aqilah ni jenis pakai kasut yang dia suka je..yang kita belikan..susah sikit dia nak terima...

Kasut yang ni memang dia yang pilih sendiri....

So..dia kenan lah kot..

Mama memang Aqilah kecik sampai besar....setia dengan BumbleGummer dari BATA...

Oklah tu..janji dia suka....

9 comments:

Krsty Pinky said...

cantik sangat!!!sangat girlish!!

Iela Fazielah said...

cantik...simple... mmg anak kalau dia suka certain kasut je mmg xleh buat pe..baik bl benda yg dia suka je dr yg kita suka..kalau x...membazir je

.:: Mrs Z ::. said...

salam.... cantik rambut aqilah ^_^

ZanaNordin said...

comel..nampak sweet giteww

batrice pun sama sekarang
sangat ler memilih kalau bab kasut..
kalau nak beli, harus suruh dia yg pilih...

Vna Sandhu said...

cantek!

eh, aqilah macam dh kuruslah kak...

nome said...

kak, kita sama citarasa....cantek2 kan kasut budak2 kat bata...

kasut aqilah comel...secomel tuan empunya kasut tuh >_<

Bionic women said...

cantiknya rambut aqilah, panjang...

zh-ena said...

makin panjang rambut aqilah skang nie

watyz said...

cantik kasut aqilah. aty pon suka kasut bumble bee ni..