Wednesday, July 20, 2011

Pakai Jeans Papa..


Memang tak larat nak gelak dah tengok anak dara mama nih...
Gigih dia nangis-nangis nak pakai jeans papa...
Padahal jeans dia ada....
Dia kata jeans papa nampak biru...
Jeans dia nampak hitam....
Yang sebenarnya jeans dia kaler dark blue...
Jeans papa biru muda...
So dia kata jeans dia itam...
Kakak Qilah... kakak Qilah...
Sangat-sangat nakallah kamu nak...
Sangat-sangat tak mendengar kata...
Sangat-sangat dengki adik...
Tapi kamulah nyawa mama nak...
Harta mama yang mama sayang...
Luv u Aqilah Najla....

3 comments:

Mak Izz said...

la.... igt akak yg pakai jeans papa. hehe ^___^

Qaseh said...

hu huu..pas ni mama A.N kena beli seluar jean warna biru laut mcm tu..

Gauss-Seidal said...

haha, comel..