Tuesday, August 02, 2011

Aqilah Ke Surau....


Kakak Aqilah nak pegi solat terawih... peace kat mama n Naufal yang tinggal kat umah...dah 4 tahun lebih tak berkesempatan berterawih di surau... rindu rasanya.... :(

6 comments:

Oyis said...

besar dah anak dara kak puteri ni. alahai sweet nya bertudung. sejuk mata membaca dia dah berjinak2 ke surau. mudah2an sampai ke besar ye rajin. nak hrp kita mak2 ni dah payah sket la kan.. huhu slmt berposa buat akak sekeluarga

Krsty Pinky said...

saya pun dah bertahun x pegi masjid utk terawikh...rindu gaks :(

Azhariah Zuber said...

ohh swweet..dia ikut saPA

nome said...

comel aqilah pakai telengkung...baik tol aqilah gi semayang terawih...good girl! :D

:|: TinTa Kibod :|: said...

takpe kak..
ibu2 tak wajib pun g masjid..
jaga anak2 dan rumahtangga kat rumah pun dah dpt pahala..
boleh juga terawih kt rumah...
cuma itu lah suasana terawih tak rasa mcm kt masjid..:)

eiz said...

a'dulillah..sjuk mte mmandang..
ank sye pn thun ni cbe utk brpose..
a'dulillah dpt dh 10 hri pose pnuh..