Wednesday, October 05, 2011

Cerita Aqil Naufal


18 Oktober ni... Aqil Naufal genap 10 bulan.. alhamdulillah... anak bujang mama yang sorang ni.. tak banyak kerenahnya... tak banyak peelnya... tak banyak jugak ragamnya... yerlah setiap anak berbeza-beza kan... Sekarang Naufal dah pun makan bubur nasi... tapi budak lelaki memang makan bubur nasi banyakkan... semangkuk tu klu diikutkan tak cukup.. bila dah habis semangkuk mesti jerit2 nampak mama bawak mangkuk kosong tuh ke dapur... hahahaha... memang kuat makan sungguh... tak perlah janji anak mama ni sihat kan... itu pun dah cukup...

Aqil Naufal jugak sekarang dah pandai memapah-mapah dah... insyaallah tak lama lagi dah boleh bertatih nampak gayanya... cepat berjalan... cepatlah mama nak kena kejar-kejar Naufal... dan dah tentu kakak Aqilah paling happy sebab dah boleh kejar2 adik dia kan... dan pagi ni jugak Naufal dah pandai panggil mamaaaa...maaamaaa... comeell sangat... perkataan lain adalah dalam bahasa jerman... huhuhuhu...

Okeylah... perkembangan lain... nanti mama upate.. insyaallah...

3 comments:

Mak Izz said...

big boy sudah...

jamie said...

bulatnya mata die

Vna Sandhu said...

comelnya dia!

sekejap je dah 10 bulan..jap lagi kena mengejar dia pulak dah