Tuesday, November 22, 2011

Blog Abby Abadi :)

Suka baca blog Abby Abadi tapi jarang2 update...

Ni jek entry terbaru dia pandai dia menuliskan... sweet :-


Andainya aku......
Andainya aku tulang rusukmu yang sudah hilang itu,
sanggup tak nk jaga? :P
Aku berharap.....
meeoowwww..:)
Jika ALLAH memepertemukan kita nanti
Kamu mampu dan selalulah membimbingku
Agar aku menjadi wanita yang solehah
Yang nntinya akan menjadi bidadari di syurga
Kerana aku ingin kita bersatu
Di DUNIA dan AKHIRAT.....
Andainya kamu ditakdirkan bertemu jodoh denganku

Kamu juga akan menjadi Ayah buat ank3 ku

Jadilah Ayah yg boleh membimbing mereka
Agar mereka nanti menjadi ank3 yg soleh dan solehah
Yang dapat menjunjung tinggi Agama ALLAH
Dan buleh kita banggakan DUNIA AKHIRAT...

merenung masa depannn...:)
Andainya kamu ditakdirkan menjadi teman hidupku
Ku berharap engkau buleh menjadi imam yang baik buatku dan anak3ku
Menjadi pemimpin yang baik dalam rumahtangga kita

Mencintai aku apa adanya.......
Dan mampu menguruskan kekuranganku dengan bijaksana
Agar aku dapat bersamamu hingga ke syurga...
ngeee... :)
hehe..
muahhh...
Tunggu msg kite k kalau terpilih :P:P:P
apa pandang2? :P

Andainya aku melakukan kesalahan
Janganlah aku dikasari dengan kata2 dan perbuatan


Tegurlah aku dengan kelembutan
Nasihatilah aku dengan iman
Dan belailah aku dengan penuh kasih sayang
Agar 'ikatan' antara kita akan terus berpanjangan...

Andainya aku terlupa, lalai dalam
dalam rumahtangga
Ingatkanlah dengan rasa cinta
Agar menjadi tauladan pada ank3 kita
Dan menjadi contoh terbaik buat mereka

Agar 'rumahtangga' ini terpelihara...


BIMBINGLAH AKU, ~Abby Abadi

2-4pm (7November 2011)

Mahligai Abadi






















2 comments:

ikan emas said...

Abby Fana ada blog ke ?

zh-ena said...

cantik org tapi mcm2 dugaan kena hadapi